"De wereld is van Iedereen" deel 2

woensdag 22 april 2026

Samen met de Fairtrade WerkgroepLvC, de Wereldwinkel en BIblioPlus organiseerde Mondolokaal een een druk bezochte en inspirerende avond over het onderwerp "Een andere kijk op migratie". Dit in het kader van  "De wereld is van Iedereen" als vervolg op de succesvolle middag waarin de landelijke titel "Fairtrade Gemeente" aan onze gemeente werd uitgereikt.

Naast het verhaal over de Molukse integratie vertelden mensen van "Samen Stevensbeek" over hun ervaringen met het voormalige AZC in Stevensbeek.
Dit alles met muzikale ondersteuning van de Molukse tafigroep Tahuri. 

Terug naar nieuwsoverzicht